.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنترل پیامک‏های انتخاباتی مشترکان

به گفته مشاور پارلمانی رئیس جمهوری پیامک های انتخاباتی دوره دهم ریاست جمهوری درصورت ضرورت و تنها در شرایط های خاص کنترل می شود.

به نوشته سرمايه، ایرج ندیمی با بیان مطلب فوق افزود: «در شرایط فعلی، تنها امکان پیگیری پیامک های اخلاقی و سیاسی میسر است.» به گفته وی این حق برای حکومت ایجاد شده که در مواقع خاص، برای پیامک های غیراخلاقی، سیاسی و مخرب اقدامات لازم را انجام دهد. وی ادامه داد: «حکومت برنامه ریزی هایی برای رعایت حریم های اخلاقی، دینی، مذهبی و سیاسی کرده است.» نماینده سابق مجلس شورای اسلامی معتقد است، قوانین و مقررات موجود در خصوص کنترل پیامک های سیاسی، انتخاباتی و غیراخلاقی کارایی لازم را ندارد. اظهارات مشاور پارلمانی رئیس جمهوری در حالی بیان می شود که به گفته مدیر عامل شرکت مخابرات دستورالعملی برای کنترل پیامک های انتخاباتی از سوی مسوولان به مخابرات ارائه نشده است. صابر فیضی با بیان این مطلب افزود: «پیام کوتاه قابل شنود و کنترل نیست و تنها در صورتی که پیامک های تخریبی کاندیداهای ریاست جمهوری ، شاکی داشته باشد قابل پیگیری خواهد بود.» به گفته وی این پیگیری مستلزم گرفتن حکم قضایی و تقاضای شاکی است.

گفتنی است پیش از این دادستان تهران از تعیین شعب ویژه جرائم اینترنتی و فناوری ارتباطات برای رسیدگی به شکایات از پیامک های تخریبی انتخاباتی خبر داده و گفته بود: افراد شاکی می توانند برای طرح شکایت به دفتر کل دادسرای مرکز مراجعه کنند. به گفته سعید مرتضوی در روزهای نزدیک به انتخابات برخی افراد با ارسال پیام کوتاه مبادرت به تخریب بعضی اشخاص می کنند که این موضوع قابل پیگیری است.

همچنین در حال حاضر شمار مشترکان تلفن همراه در کشور بالغ بر 45 میلیون نفر است و از آنجایی که پیام کوتاه به یک رسانه تاثیرگذار تبدیل شده حامیان کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری از این ابزار اطلاع رسانی برای جلب نظر استفاده می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 مرداد 1388
خيالم راحت شد .ديگه اگه خواستم واسه زنم پيام .... بفرستم خيالم راحته كه ديگه كسي اونو كنترل نميكنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.